07 March 2014

- Ohsemm Week -

Assalamualaikum.. 
Hee!! Aku mai balik kat blog nihh..
Macam biasa la, kalau stress mai kat sini jaa.. 
Nak pi kat twitter.. Hmm, taklarat nak bukak dah aehh.. Hahaha
Btw, this week and last week memang aku busy sangat.. Banyak kerja kot nak buat, test laa, esaimen laa, program laa..
Petang khamis tadi pown ada program jugak.. Petang jumaat esok pown ada program, malam ada test pulak.. Sabtu ada lagi program.. Huhh!! Memang takleh blah la mcm nih.. Taklarat kot.. :(
Actually, aku baru lepas study ja nihh.. Minggu depan lagi la teruk.. Kena submit esaimen la, presentation laa... Fuhh!! Pemenatmat... 
Tapi takpaa! Last semester dah aku nih.. Tak lama lagi abes laa.. Heheh..
Sikit ja lagi, dok hujunghujung dah nihh.. :]

Haaaa!! Tadi time dok study,, Online wechat dgn whatsapp satt..
Tibatiba aku jumpa benda nih... 

Satu ja nak tanyaa.. Makcik!! Muhd Afnan mana tu yang makcik maksudkan dalam status makcik tuu??
Takkan yg ni kot? Hahah.. Kalau Ya!! Ada apaapa ka nih?? 
Boleh jadi kontroversi nihh :D

Macammacam betul laa benda yang terjadi dekat aku dalam dua minggu nihh..
Minggu ni, ada birthday kawan aku dua orang, habaq siapsiap yang duadua tu pmpuan
Yang sorang tuu, call duatiga kali jaa... Itu okay lagi..
Yang sorang lagi tuu, takleh tahan laa.. Time rehat ka or time balik kerja ja terus call..
Call plak time2 siang, last2 kena marah sedaih.. Hahaha.. Jahat tak aku?? Tu laa, lain kali call kerap2 lagi.. Tau la celcom bagi call free seminggu pown.. Kalau boleh tiap2 masa nak call aku..
Malam nanti dia call lagi, abes tu time bila la aku nak boleh siapkan kerja aku... -_-
Siang kena marahh, kena beletiaq, mai malam nanti.. Dia call jugak.. Dalam aku dok suruh jangan dok call aku, tapi still ketegaq jugakk.. -_-

Last week pulak, yang ni best sikit.. Sebab ehem2 aku time aku form 3 dulu tibatiba call akuu..
Seriously!! Terkejut gilaa... Taksave lama dah nombor diaa.. Tapi dia masih simpan nombor akuu.. Terharuu gila vovi... Dia kata dia tibatiba mimpi aku malam sebelum tuu.. Aku rasa mcm hati aku nak tergolek jaa.. Tapi aku amik balik takut orang curi.. Hahaha.. Dia dok pesan kat aku suruh singgah umah dia kalau aku lalu dekat Guar Chempedak nanti time otw nak balik Changlun..
Simple answer jaa, Takmau singgah.. Maluu!! Hahaha.. 

Lagi satuu, last week jugak anak Che Omar call aku...
Yang ni seriously! Time aku angkat call, dengaq ja suara diaa... Nak terkeluaq ayaq mataa.. Rindu kot, lama dengaq suara dia.. Tapi dah abah aku dok sebelah, tak jadi keluaq laa.. Kekeke..
Lama kot tak dengaq suara diaa.. Malam tu tibatiba ja dengaq, hilang rindu sat.. Hohoh
Bilabila nanti balik changlun, bagitau laa.. Lama tak jumpa, nanti boleh la sembang2 muhung sampai pukul 1 lebihh lagi.. Or sampai Nana kena buat ayaq.. x) 

And the last thing, 2 hari lepas... Mak aku tibatiba send gambaq dia dalam mcg kat fesbuk..
Dia tanya mcm mana dengan gambaq tuu..
Tengok ja gambaq tu, ayaq mata kluaq terus.. Kita sebagai anak, kita mesti dah tau jawapan dia.. Right?
Rindu gila kat mak akuu...
Tiap2 kali nak balik kat uitm.. Tak penah lupa lagi la nak cium mak akuu.. Heheh..
Yang takleh belahh, abah akuu.. Dia selalu tengok jaa..
Tapi yang aku tauu, kalau lelaki ni.. Kadang2 dia mauu, tapi dia dok senyap jaa.. Ego la katakan.. Hahaha
Then, aku tanya abah akuu.. Abah nak jugak?
Pastu aku terus cium pipi abah aku pulak.. Kirikanan kot.. Hahah.. Sweet dak akuuu?? Hihihi..
Biaq orang kata aku anak ayah ka, anak mak ka, anak manja ka.. 
Asalkan bukan anak derhaka kan?? :)

Lastly!! IloveYou Mom, ILoveYou Dad
And also You and You !! 
Kepada anak Che Omar! Kalau terbaca post nih.. Jangan dok pi bagitau cekk plak nohh.. 
Diamdiam dah la, malu kot.. Hahaha.. #)

No comments:

Post a Comment