21 March 2014

Assalamualaikum
Alhamdulillah!! Hari ni result SPM keluaq.. 
Result aku okay jaa.. Heheheh
* Serious perasan mudaa *
First! Aku happy sebab adik aku yang prmpuan tuu
Dapat 6A
Malam sebelum tu dia dok mengadu2 kat aku kata dia dok ketaq takut result tak elok
Sebagai abang, takdak apa yang boleh aku tolong.. Yang boleh hanyalah berdoa jaa.. ^^
Apaapa pown Alhamdulillah + Tahniah sebab dapat result yang elok
Tak siasiaa hang study sampai tidoq dengan buku dok tutup muka nohh...
Abang hang ni jugak la yang gerakkan hang suruh pi masuk tidoq dalam bilik..
Then pi tutup lampu bilik.. Sebab hang selalu lupa tutup lampuuu...
Hahahahahah... x)

Second!! Aku jugak happy sebab ada kawan2 aku yang dapat  result elok
Time aku call tanya result jaa.. Ketegaq takmau cakap dapat berapaa..
Result elok tapi takmau habaq.. Aku penampaq sedaihh baruu tauu...
Ada jugak yang excited gilaa.. Cakap banyak gilaa.. Tak berenti sat.. Happy punya pasaii.. Hahahah
And aku harap bersabar banyak nahh utk kawan2 aku yang result tak berapa elok tuu..
Time aku call depaa.. Seriously!! Aku dapat dengaq suara depa dah berubah jadi lain dahh
Tambah2 hat prmpuan nuhhh... 
Dalam hati dok pikiaq " Ni mesti nak nangeh dah nihh.. Takleh jadi macam nihh.. Nanti jenuhh aku pulak nak tolong pujuk "
* Kejam dak aku, tanya result.. Pastu bila dapat tau result tak elok.. Bukan nak bagi semangat, tapi melarikan diri * >.<
Last2 aku suruh depa pi buat apa yang patut.. Isi borang ka, sembang2 dgn cikgu or kawan2 kaa.. Jangan nak sedihsedih sangat.. Benda dah lepas kan.. Redha ja laa okay... 
Sorry!! 

Third!! Yang ni lawakk..
Aku silap pi call kawan aku yang dah lepas SPM setahun dahh
Call jaa depa tanya result dapat berapaa..
Depa kata aku nihh pening... Sebab baru nak tanya result..
Aku maluu gilaaaa... Taktauu nak kaver apaa... Hahahaahah
Jenuhh tahan maluu sembang dgn depaa...
Aku lupa kot umoq depa tu dah 19 dahh... Ingatkan masih 18 MACAM AKU!!!
Huahuahuaa
* Please la bagi satu LIKE kalau setuju * x)

No comments:

Post a Comment