21 February 2014

- Nak tauu ea?? -

..Assalamualaikum..
Takmau cerita panjang
Just nak bagitauu ja yang sebenarnyaa aku ada akaun twitter
Kenapa aku cerita dekat sini?
Sebab kat sini takdak orang nak tau sangat..
Barubaru nihh, ada budak kelas aku dok perliperli aku kata aku ni ketinggalan zaman
Selalu online facebook jaa.. Instagram takdak, Twitter pown takdak
Seriously!! Aku rasa macam dihina plus diperli teruk time tuu
Dia tunjuk follower dia ramai... Sampai lima ribu lebih... Boleh kata dia tu salah sorang budak kelas aku yang genggeng hothotsentap nih
Aku pown dgn tak sengaja TERcakap yang aku ada akaun twitter..
Aku cakap yg follower aku sikit lagi drpd diaa.. 
Then, dia pulun nak tgk, aku takmau bukak sbb takmau orang tauu... 
Tapi dah dia tuu dok paksapaksa sangat
Aku pown tunjuk twitter aku
Lebih kurang macam ni laa.. ^^


Haa!! Lebih kurang ni la twitter yang aku tunjuk dkt diaa
Lama dah aku screenshot bnda ni.. Time main2 lappy haritu.. Yang pasai tunjuk akaun tu, 3hari lepas
Yang tengok gambaq ni jangan terkejut tengok twitter aku macam nii

- Questionares Style -

Bila aku buat akaun twitter??
Sebenarnyaa... Lama dahh, aku lupa dahh.. Mungkin 4 5 tahun lepas.. Time twitter ni tak femes lagi..

Macam mana aku boleh banyak tweet, followers and following?
First!! Aku selalu tweet macam2.. Pasai tu la, pasai ni laa, pasai dia laa, pasai Islam la, berjiwang laa and macammacam lagi
Second, follower ramai... Ni banyak sebab, aku ada macam2 akaun dalam laman sosial ni
Akaun myspace, formspring, friendster, kawanlah, kampungchat dan macam2 lagi dulu..
Yang paling banyak follower aku, datang drpd kawanlah, kampungchat dgn myspace
Kalau kawanlah, aku dok carta 77 daripada 100 lelaki yang ehem2.. Dulu nombor 31..
Tak cayaa?? Check sekarang jugak.. Lama dah tak bukak, kes tu orang potong carta aku tuu.. Bukan nak bangga diri okay.. Aku just bagitau jaa.. Kawan dalam facebook aku pown ramai drpd kawanlah jugak..
Kalau dkt kampungchat... Aku ramai follower gak.. So dari situ jugak datangnya follower twitter aku
And myspace.. Aku ada hampir 10ribu friends.. Tak semuanya melayu.. Hampir 1/5 kawan aku dalam myspace jadi follower twitter aku... 
Yang selebihnyaa, orang yang aku sendiri tak penah kenaii... Heee~ 
Yang pasai following tu, sebab aku tak sempat nak follow semua follower akuu.. And aku malas follow kadangkadang.. Heheh

Kenapa aku tak penah cakap yang aku ada twitter??
Sebab aku takmau orang tauu... Tapi ada la jugak budak sekolah lama aku yang tauu, kalau sekolah sintok..
Sorry laa, tak sampai 10 orang pown yang tau twitter aku.. And lagi satuu, aku bukannya artis nak main twitter2 nihh, aku bukannya reti guna twitter, nak buat apa akaun twitter.. Facebook pown cukup dah... Tu ayat biasa yang aku guna bila orang tanya aku pasai twitter..

Aku ada apa lagi rahsiaaa??
Rahsia sikitsikit jaa, facebook ada 3 akaun, nama Muhd Afnan, Muhammad Afnan Afif and satu lagii nama EhemEhem.. Yang ni aku add kawan2 aku yang dah berumur jaa.. Senang laa, tak la bercampoq.. Dua facebook perangai alaala orang muda, satu facebook perangai orang tuaa.. Hohoh.. Nanti kalau campoq, depa pangkah aku kes update status yang ntah apaapa.... >.<
 
 Last questionares
Kenapa aku blurr nama twitter akuu???
Sebab, aku takmauu orang yg baca ni tauu...
Lagi satu sebab, aku kalau nak follow orang, aku suka cari sendiri.. Tak suka tanya2 pasai twitter nih.. Kes tu follow sikit ja tuu.. Hahahahah.. Sorry followers >.<
Kalau nak tauu akaun twitter aku apaa?? Cari la sendiri.. Sebab twitter kawan2 aku, aku yang usaha cari sendiri.. So please la make an effort.. Okay??

Penamatnyaaa!! Jangan tanya aku pasai twitter lagi..
Semua aku bagitauu dahh kat sini.. Yang pasai nama twitter tuu, pandai2 la cari sendiri
Habis blurr sangat... Tengok followers twitter tuu.. Ada tak nama aku..
- Ok thats all -

Haa!! Lagi satuu.. Aku takdak instagram apa semua tuu.. Dah la kat facebook dgn twitter dah dapat banyak dosa dah, ni tambah plak instagram... Banyak gambaq tak tutup aurat.. Tiap2 hari dosa banyak datang drpd mataa ni jaa.. -___- 
Siapa yang ada akaun insta tuu.. Aku nasihatkan.. Letak gambar elokelok sikit..
Yang prmpuan, lengan tu aurat jugak tauu... Baca balik buku agama yang cerita pasai aurat.. Selalu terlepas pandang dekat bahagian lengan dengan kaki tuu.. Pakai tudung tuu bagi tutup dadaa, baju jangan ketat.. Aku lelaki, and aku tauu lelaki bila pandang prmpuan mcm manaa.. Just nak bagitauu, lelaki boleh membogelkan prmpuan tu dalam masa 10saat jaa.. Trust me!! Mata lelaki, mata Xray.. Dengan hanya tengok jaa, dia boleh bayangkan benda yang dalaman macam manaa... Sorry to say!! Aku takmaluu nak bagitau benda nihh.. Sebab kalau tak bagitauu, perempuan takkan tau apa yang laki tengok pada depaa.. 
Biaq pi orang nak kata aku lucah or otak blue pown.. Yang aku tauu, aku cerita benda betul jaa..
Tapi satu ja berita baik, lelaki susah nak xray bila perempuan tutup aurat dgn sempurnaa.. And tak pakai baju ketatketat or jarangjarang
Kes aku cerita pasai benda ni la, aku banyak kena penampaq dgn prmpuan.. Aku nak tolong, tapi depa tampaq akuu.. Baruu tau nak malu bila aku bagitau.. Dah tu pakai lagi ketatketat.. >.<

Hmm!! Sorry sangat!! Tiap2 kali post mesti keja nak terlajak post jaa...
Mintak maaf yea andai terasa apaapaa... ^^"

No comments:

Post a Comment